Pilotní projekt na pobočce Petřiny přináší možnost si vyzvednout splněnou rezervaci do boxu, který je přístupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Box můžete využít u rezervací, které byly zvoleny do pobočky Petřiny. Pokud se vám splní rezervace na pobočce Petřiny a je uhrazená, může si ji nechat přesunout do boxu po přihlášení Mého účtu.
Pozor! Oproti klasické rezervaci máte na vyzvednutí rezervace v boxu dva dny. Pak rezervace propadá bez nároku na vrácení poplatku za rezervaci.
Přihlásit
Pro rezervace se nejprve přihlásíte do Mého účtu (odkaz „PŘIHLÁSIT“ v pravém horním rohu našeho webu).
Přesun rezervace do boxu
V Mém účtu si vyberete dlaždici „REZERVACE“ a kliknete na tlačítko „DÁT DO BOXU” a odsouhlasíte podmínky.
Objeví se informace, že rezervované dokumenty byly uloženy do boxu vedle pobočky Petřiny, kde si je můžete vyzvednout.
Budete potřebovat PIN, který najdete v Mém účtu, v e-mailu nebo v SMS zprávě, podle toho jakou variantu jste si zvolili.
Vyzvednutí rezervace z boxu
Jak si rezervaci vyzvednout v samotném boxu? Poklepete na displej. Zvolíte „VYZVEDNOUT ZÁSILKU“ a zadáte výše uvedený PIN, jehož zadání je nutné na obrazovce potvrdit. Box se vám otevře. Vaše rezervace se načte na čtenářský účet. Na obrazovce se objeví „VYZVEDNĚTE SI ZÁSILKU“. Po vyzvednutí zavřete dvířka boxu.
Máte jakýkoli dotaz? Zavolejte nám na číslo +420 222 113 555 do klientského centra, které je v provozu ve všední od 09:00 do 20:00 a v sobotu od 13:00 do 18:00. Nebo nám napište na e-mail knihovna@mlp.cz nebo přes odpovědní formulář.